Wonen

Bijstandsverzekering voor je woning

Wanneer doen mensen een beroep op woningbijstand: de top 3

Probleem met water (zoals een lek of geen warm water meer)

Defecte verwarming

Zichzelf buitengesloten of sleutels verloren

Hoe werkt het?

1. Een probleem? Je belt ons callcenter op 0800 629 75. Dat kan dag en nacht.

2. We sturen hulp binnen de 24 uur, bij hoogdringendheid zelfs binnen de 2 uur.

3. Een vakman helpt je snel uit de nood.

Wanneer kun je een beroep doen op deze verzekering?

We sturen zelf een bijstandsverlener. Als jij zelf iemand hebt aangesteld, betalen we de kosten niet terug (behalve als je de brandweer belt om een wespennest weg te halen).

Wanneer verlenen we onder andere bijstand?

Je elektriciteit valt uit

Je verwarming of airconditioning begeeft het en daardoor wordt de binnentemperatuur onaangenaam

Je hebt geen stromend water meer in je woning of geen warm water meer in je badkamer

Je sanitair is verstopt en dat is niet veroorzaakt door een overvolle septische put

Er zit een bijen- of wespennest aan of in je woning

Je kunt je woning niet meer verlaten of binnengaan omdat de toegang versperd of geblokkeerd is, omdat je sleutels gestolen of kwijtgespeeld zijn of omdat je jezelf buitengesloten hebt

Je woning is niet meer wind- of waterdicht, bijvoorbeeld omdat je dak of een raam beschadigd is


Offerte aanvragen

U moet uw e-mailadres invullen.
U moet uw vraag invullen.
.